x

    Subiekt 123

    Subiekt 123 to przyjazny i łatwy w obsłudze system fakturowania. Daje także możliwość zarządzania informacjami o klientach oraz prowadzenia kartotek usług i towarów. Praca z programem możliwa jest z dowolnego miejsca – wystarczy dostęp do internetu. Z aplikacji mogą korzystać także przedsiębiorcy ukraińsko- i rosyjskojęzyczni oraz firmy, które zatrudniają pracowników zza wschodniej granicy. Wersje językowe – ukraińska i rosyjska - dostępne są w ramach podstawowej licencji i nie są dodatkowo płatne. Dokumenty sprzedażowe generowane za pomocą aplikacji wystawiane są w języku polskim.

    Subiekt to najczęściej wybierana marka programu sprzedażowego w Polsce. Subiekt 123 należy do tej samej rodziny. Ta aplikacja online skrojona na miarę potrzeb firm szukających prostego i intuicyjnego narzędzia do obsługi sprzedaży, bez skomplikowanego zarządzania magazynem.

    Wersja podstawowa programu obejmuje funkcje bazowe, takie jak fakturowanie i wystawianie paragonów, zarządzanie klientami oraz usługami i towarami. Ciekawą cechą aplikacji jest możliwość samodzielnego wyboru potrzebnych modułów dodatkowych.

    Subiekt 123 został zintegrowany z programami księgowymi InsERT nexo, dzięki czemu wystawione dokumenty mogą od razu znaleźć się w biurze rachunkowym. Te z nich, które wykupią specjalną – przeznaczoną dla biur rachunkowych licencję Subiekta 123, będą mogły bezpłatnie udostępniać aplikację wszystkim swoim klientom, których obsługują przy użyciu Rachmistrza nexo lub Rewizora nexo.

    Najważniejsze możliwości Subiekta 123:

    • obsługa dokumentów sprzedaży – wystawianie faktur i paragonów online;
    • dokumenty w walucie – wystawianie dokumentów w obcej walucie;
    • prowadzenie bazy usług i towarów – możliwość tworzenia grup produktów oraz ich wyszukiwania w klasyfikacji PKWiU;
    • kartoteki klientów – zarządzanie informacjami o klientach wraz z ich danymi teleadresowymi, numerem konta bankowego, uzgodnionym terminem płatności, wysokością przyznanego rabatu;
    • zestawienia – możliwość łatwego generowania różnego rodzaju zestawień, takich jak bilans, sprzedaż w okresie, sprzedaż według klientów itd.
    • połączenie z bazą GUS – możliwość szybkiego odnalezienia firmy i jej danych;
    • obsługa JPK – aplikacja pozwala na generowanie plików JPK_VAT oraz JPK_FA;
    • fiskalizacja – drukowanie paragonów na drukarce fiskalnej z wykorzystanie Serwera Urządzeń Zewnętrznych;
    • dostęp do aplikacji w ramach jednego abonamentu dla kilku pracowników tej samej firmy;
    • terminarz płatności – aplikacja wyświetla informacje o nadchodzących terminach płatności zgodnie z określeniu parametrów (np. sposobu rozliczania podatków) na początku pracy
    • z programem aplikacja wyświetla informację o nadchodzącej płatności;
    • szybki dostęp do najczęściej wykonywanych czynności lub najczęściej obsługiwanych klientów poprzez indywidualne ustawienie pulpitu.

    K&M SKLEP KOMPUTEROWY

    ul. Hetmańska 3K (pasaż handlowy)

    telefon 55 235 53 2355 233 29 08
    fax: 55 235 26 95

    e-mail: 
    dział handlowy: info@kim.elblag.pl
    serwis: Serwis@kim.elblag.pl

    do góry strony