x

    Portal Biura

    Portal Biura to wygodna aplikacja webowa będąca miejscem kontaktu klienta z biurem rachunkowym. System jest w pełni zintegrowany z programami księgowymi wykorzystywanymi w biurach rachunkowych: Rewizorem nexo, Rewizorem GT, Rachmistrzem nexo i Rachmistrzem GT.

    Aplikacja oferuje dwie usługi: Dokumenty i Raporty. Obie gwarantują szereg praktycznych funkcji, zarówno dla biur rachunkowych, jak i ich klientów i mogą być wykorzystywane niezależnie od siebie.

    Biura mogą kupić i udostępnić swoim klientom jedną lub obie usługi.

    Korzyści dla biura rachunkowego

    Dzięki usłudze Dokumenty biuro rachunkowe może:

    1. automatycznie pobierać do programów księgowych dokumenty przesłane przez klienta;
    2. wygodnie przeglądać je wszystkie w jednym miejscu;
    3. łatwo wprowadzać otrzymane dokumenty do użytkowanego systemu;
    4. automatycznie wczytywać dane z faktur (OCR) – aplikacja sama rozpoznaje dane z przesłanego dokumentu, takie jak jego numer, data, kontrahent czy kwota z tabeli VAT, a następnie przenosi je na zapis księgowy podczas jego dodawania;
    5. automatycznie informować klienta o postępie prac nad danym dokumentem.

    Dzięki usłudze Raporty biuro rachunkowe może:

    • publikować raporty finansowo-księgowe;
    • wygodnie przeglądać raporty wysłane klientowi;
    • ustawiać automatyczne powiadomienia dla klientów (e-mail lub SMS) o nadchodzących terminach podatkowo-składkowych, konieczności dostarczenia dokumentów, rozliczenia się z biurem, wysyłki raportów lub odrzuceniu przesłanych dokumentów.

    Korzyści dla klienta biura rachunkowego

    Dzięki usłudze Dokumenty klient biura rachunkowego może:

    • poprzez chmurę błyskawicznie przesyłać do biura rachunkowego zdjęcia dokumentów (np. zrobione za pomocą smartfona) oraz dokumenty w formacie PDF;
    • wyczerpująco opisywać przesyłane dokumenty;
    • śledzić postęp pracy nad dokumentami.

    Dzięki usłudze Raporty klient biura rachunkowego może:

    • wygodnie przeglądać dane raportowe udostępniane przez biuro, takie jak:
      • podsumowanie ewidencji VAT oraz zapisów szczegółowych sprzedaży i zakupu,
      • podsumowanie ksiąg rachunkowych, w tym również ich poszczególne zapisy (dla księgowości uproszonej),
      • podsumowanie rozliczeń wraz ze szczegółami zobowiązań i należności,
      • wynagrodzenia pracowników,
      • podsumowanie zobowiązań wobec instytucji prawnych oraz pracowników, wraz z danymi niezbędnymi do wykonania przelewów;
    • sprawnie operować na raportach udostępnionych przez biuro – filtrować, wyszukiwać oraz sortować, a dla bardziej wnikliwej analizy – eksportować dane (do formatu CSV) lub je drukować;
    • monitorować nadchodzące terminy ustawowe i inne (np. termin dostarczenia dokumentów, termin rozliczenia z biurem);
    • otrzymywać powiadomienia o nadchodzących czynnościach poprzez SMS lub e-mail.

    K&M SKLEP KOMPUTEROWY

    ul. Hetmańska 3K (pasaż handlowy)

    telefon 55 235 53 2355 233 29 08
    fax: 55 235 26 95

    e-mail: 
    dział handlowy: info@kim.elblag.pl
    serwis: Serwis@kim.elblag.pl

    do góry strony