x

    Pomoc

    Pomoc zdalna jest przeznaczona tylko dla firm posiadających aktualną umowę serwisową. Umożliwia bezpośredni dostęp do komputera Klienta poprzez Internet bez względu na jego lokalizację.

    Zalety pomocy zdalnej:

    • szybki czas reakcji serwisowej,
    • obniżenie kosztów serwisu,
    • dostępność serwisu bez względu na lokalizację,


    Na czym polega pomoc zdalna:

    • pracownik naszej firmy łączy się zdalnie z Państwa komputerem i wykonuje usługę zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami.
    • połączenie odbywa się za pomocą programu K&M SERWIS POMOC ZDALNA. Jest on do pobrania na naszej stronie www.kim.elblag.pl


    Ile to kosztuje:

    • program K&M SERWIS POMOC ZDALNA jest bezpłatny,
    • usługi zdalnego serwisu są płatne w zależności od wybranej przez Klienta wersji umowy serwisowej,
    • jeżeli nie posiadają Państwo jeszcze żadnej umowy prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy serwis@kim.elblag.pl.


    Jak korzystać z programu K&M SERWIS POMOC ZDALNA:

    • skontaktuj się z naszym serwisem,
    • opisz problem,
    • uruchom program K&M SERWIS POMOC ZDALNA,
    • podaj serwisantowi ID i 6-cyfrowe hasło które wyświetliło się w okienku programu,
    • serwisant łączy się z Państwa komputerem i realizuje zlecenie.


    Pobierz program serwisowy K&M SERWIS POMOC ZDALNA


    Celem naszej firmy jest pełna satysfakcja Klienta, dlatego też gwarantujemy wysoką jakość oferowanych produktów, konkurencyjne ceny, rabaty oraz dogodne terminy płatności dla stałych Partnerów, bezpłatny dowóz i montaż u Klienta zakupionego w naszej firmie sprzętu, stałe zaopatrzenie oraz bezpośrednie dostawy do Klientów, bezpłatną i wszechstronną informację oraz pomoc techniczną, zaawansowane doradztwo w zakresie integracji systemów komputerowych.

    Lista plików do pobrania

    K&M SKLEP KOMPUTEROWY

    ul. Hetmańska 3K (pasaż handlowy)

    telefon 55 235 53 2355 233 29 08
    fax: 55 235 26 95

    e-mail: 
    dział handlowy: info@kim.elblag.pl
    serwis: Serwis@kim.elblag.pl

    do góry strony