x

    Gratyfikant nexo

    Gratyfikant nexo to system kompleksowo wspomagający obsługę kadr i płac w małych i średnich firmach oraz w biurach rachunkowych. Intuicyjny interfejs i automatyzacja wielu czynności znacznie przyśpieszają pracę, a duża elastyczność daje szerokie możliwości konfiguracji.

    Gratyfikant nexo zawiera wszystkie funkcje niezbędne w dziale kadr i płac – od prowadzenia rozbudowanej ewidencji osobowej i wystawiania umów o pracę i umów cywilnoprawnych, przez proste i zaawansowane planowanie i naliczanie wynagrodzeń, po generowanie rozliczeń z urzędem skarbowym i ZUS oraz wystawianie różnych dokumentów kadrowo-płacowych.

    Najważniejsze możliwości Gratyfikanta nexo: 

    • strona główna programu zbierająca najważniejsze informacje o bieżącym stanie rozliczeń kadrowo-płacowych w firmie;
    • wbudowany mechanizm przypomnień kadrowych – np. po rozwiązaniu umowy program przypomni o konieczności wystawienia świadectwa pracy, informacji PIT-11 oraz o wyrejestrowaniu z ubezpieczeń;
    • prosty, intuicyjny i jednocześnie dający wiele możliwości system planowania i realizacji wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców:
      • składniki płacowe kwotowe, definiowalne, z rozbudowanymi możliwościami parametryzacji;
      • określanie wartości składników globalnie, dla działów lub poszczególnych pracowników;
      • łatwe wprowadzanie zmian w systemie wynagrodzeń za pomocą operacji zbiorczych;
      • rozliczanie ewidencji czasu pracy, akordów, prowizji, potrąceń komorniczych;
      • automatyzacja naliczania  wynagrodzeń – przypomnienia, rozbudowany i intuicyjny kreator;
      • analizator wypłaty – szczegółowy opis obliczeń poszczególnych wartości wypłaty;
      • duże możliwości konfiguracji wydruków list płac; 
    • rozbudowana ewidencja osobowa z przejrzyście pogrupowanymi danymi umożliwiająca gromadzenie wszelkich informacji niezbędnych do wygodnej obsługi pracowników;
    • umowy o pracę i cywilnoprawne wraz z aneksami;
    • bogaty zestaw wbudowanych wydruków kadrowych (umowy, aneksy, świadectwo, zaświadczenia, oświadczenia, skierowania i inne); możliwość tworzenia własnych wzorców;
    • planowanie czasu pracy, obsługa wielu systemów rozliczania czasu pracy, dowolne okresy rozliczeniowe;
    • ewidencja czasu pracy:
      • godziny przepracowane, nadgodziny dzienne i średniotygodniowe, godziny nocne;
      • urlopy, zwolnienia lekarskie, inne nieobecności;
      • ekwiwalenty za urlop; 
    • akordy, prowizje i potrącenia komornicze;
    • obsługa delegacji krajowych i zagranicznych;
    • naliczanie, drukowanie i wysyłka elektroniczna deklaracji skarbowych (PIT-2, PIT-4R, PIT-8AR, PIT-8C, PIT-11, PIT-12, PIT-37, PIT-40);
    • generowanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS – współpraca z programem Płatnik;
    • bankowość elektroniczna;
    • Portal pracownika – nowoczesny kanał komunikacji z pracownikiem, który za pomocą przeglądarki internetowej z dowolnego miejsca może mieć wgląd do swoich danych.

    Obsługa RODO:

    • cele i zgody na przetwarzanie danych;
    • obowiązki informacyjne;
    • ochrona danych;
    • prawo do zapomnienia (anonimizacja).

    K&M SKLEP KOMPUTEROWY

    ul. Hetmańska 3K (pasaż handlowy)

    telefon 55 235 53 2355 233 29 08
    fax: 55 235 26 95

    e-mail: 
    dział handlowy: info@kim.elblag.pl
    serwis: Serwis@kim.elblag.pl

    do góry strony